Wednesday, June 17, 2009

Wonder Pet tamat siri!!!!!

Aseny agk lame aku xngadap bnda alah ni..iaitu..blogku...ahhahhah..sebenarnye aku ngah bercuti(bercuti la sgt..ahhahah) di satu daerah yg dipanggil penang...(chop2..negeri sbnrnya..bkn daerah..adehh(-_-")...)..Mengabiskan mase cuti sem aku yg sgt xtaw nk uat ape(wlaupun sbnrnya sgt myk benda nk kena uat..tp aku masih relax)...

Sepanjang lepak kt penang ni..aku xuat ape pn..xde myk xtiviti sgt...atau lbh tepat xde pn..ahahhahah..juz lepakking di umh n kdg2 kuar ngn my kongkang or kuar ngn family die...so..lepakking la aku di umh smbil tgk tv yg kena berkompang dlu sblom dpt melihat screen die dgn clean and clear...(ini kisah benar..cbb my kongkang slalu mempraktiskn skill kompangny di tv itu...ahahhaha)..bile dh maleh tgk tv..aku akan bace magz yg bertajuk 'rasa'...tp xtgk lame2..cbb agk xdpt menahan kesedapan walaupn hanya melihat gambar..(-_-")haihhh....

Oh ya...my kongkang ade beli baby iguana..sgt shumel..kechik je..memula time die cite die nk beli dulu..aku igt iguana yg besa tula..pny la suh die tunggu smpai aku balik baru beli..tp nk jgk beli..tkot owg len beli..hampehh...xpela...bile dh beli..punya la hepi die..bile aku balek tgk..eleh..kechikny..sangkar punya la besa..tp xpe..mayb utk keselesaan iguana tu kot..iguana tu telah diberi name gadon oleh my kongkang..but i prefer to call gado2..ahhhaha..gado+gado dipunca kuasakn bersamaan gadon..kan lbh kurang je tu..ahahhaha..tp semlm satu peristiwa sedih telah meyelubungi keluarga my kongkang..iaitu gadon telah mati T_T..sblom die mati telah nmpak simpton2 yg die mungkin akn menemui ajalny..iaitu kepala gadon asik terteleng(kene tarik my kongkang kate..kne sawan mungkin..entah la) dan gadon jugak kelihatan agk lemah..bagaimanapun die telah diberi ubat panadol oleh Dr. Kongkang yg xbertauliah..tetapi..tepat pukul errr...xdpt dipastikn (kerana surat kematian xdikuarkn ag) gadon telah menemui ajal..(mungkin overdose ubt yg dberi oleh Dr. Kongkang kali)..bermuram la segenap anggota keluarga mr. kongkang utk beberapa saat...haihhh..

Sekian dulu cite wonder pet versi sedih ni..ape yg penting.......xpenting pn..ahahhaha..seblom gue melalut lbh mendalam ag...baik lah hendaknya hamba mengundur diri..kerana hamba ingin membackup document2 sblom dformatkn atau hamba yang akan diformat oleh Mr.Kongkang..baik2 akan distop skang..kang tah pape lak kuar...pic gadon akan di next entry..utk kenangan wonder pet semua..isk2..chow..

p/s mr.kongkang : tu la kamo aritu suh tunggu owg beli skali xmo...tu la jdnyerr..huhuhu..anty kite ganti yerrr...;p

No comments:

Post a Comment